Nå enda mer inkonsekvent

The End is the Beginning (again)…

Why? Why are the innocent punished? Why the sacrifice? Why the pain? There aren’t any promises. Nothing certain. Only that some get called, some get saved. She won’t ever know the hardship and grief for those of us left behind. We commit these bodies to the void with a glad heart. For within each seed, there is a promise of a flower, and within each death, no matter how small, there’s always a new life. A new beginning. Amen.
-Dillon, Alien 3

Jepp, da er det slutt for Fredut.Wordpress.Com. Det som ligger her blir liggende, men det blir ikke mer posting her.

Bloggen har ruslet og gått en tid, men slik den fungerer nå med en filmpost omtrent hver fjortende dag og litt annet innimellom er ikke tilfredsstillende for noen. De som kommer hit kommer for å lese om film. Alt det andre poster jeg mest for min egen skyld, tror jeg.

Så Fred Ut, Sønn deler seg i to. Ingen av delene blir å finne her.

Den delen som forsatt skal hete Fred Ut, Sønn finner du på http://fredut.tumblr.com . Der havner «alt det andre», rants, skamløs selvpromotering, bilder og de andre tingene jeg poster for å ha det et sted. Nye Fred Ut, Sønn blir ennå likere enn sin gamle mentor og svirebror fylleangst.com. Posteterskelen blir lav; føler jeg for å skrive et halvt avsnitt om ingenting så kan jeg gjøre det der. De to og en halv som kjenner meg personlig eller er interessert i det jeg produserer av nestenkunst finner det der.

Filmstoffet inngår i den nye kulturbloggen FUS! Der skal jeg, Hjorthen, Iversen og forhåpentligvis noen fler som ikke har rukket å takke ja ennå skrive om film og annet av det litt mer saklige slaget. Mesteparten av dere som søker hit finner det dere trenger der, inkludert Tordendomen, Katakombene og alt det andre fine. FUS! FINNER DU PÅ http://fusblogg.com

Oppdater feeder og bokmerker, så kommer du ikke til å merke stort annet enn fler og bedre poster. Takk for følget så langt.

Ett svar

  1. Altså:

    Fred Ut, Sønn er på fredut.tumblr.com

    FUS! er på fusblogg.com

    Skulle være greit å holde styr på.

    End.

    november 10, 2010, kl. 17:42

Legg igjen en kommentar