Nå enda mer inkonsekvent

K minus 9 Dager: Programmet, forsåvidt.

PastedGraphic-2010-09-9-09-14.jpg

I år blir det spennende å se hva jeg har glemt, for i utgangspunktet er jeg bortimot klar allerede, bare Fru Ut får vasket laknene i bikkjekurven aka Lerrettet. Projektor er skaffet (ikke HD), filmene er klare (rent Fredutkonstruert program i år, med litt konsulenthjelp fra Iversen), lokalet er holdt av. Jeg mangler et par kabler, og vi har pådratt oss et barnevaktproblem som medfører at familien Ut nok må se film litt i etapper i år også. Ellers er alt på stell.

Så da kan jeg jo tease årets program litt? Dere med innsideinformasjon og dere som med dette lett gjetter hele programmet kan med fordel la være å skrive fasit i kommentarfeltet. De vanlige unnskyldningen til de som har sett deler av dette før. Tror neppe noen har settmesteparten:

12.00 Kortfilm fra ung, lovende regissør, med introduksjon fra regissøren selv. Dette punktet i programmet er foreløpig usikkert, forhandlingene er ikke helt sluttført.

12.10 Europeisk satire med pussige innslag der det er svært vanskelig å komme til desserten.

14.00 Asiatisk film, en av favorittfilmene mine, som det har vært svært vanskelig å få venner og kjente til å se. Nå slipper dere ikke unna.

16.10 Dokumentar med original dildo/elgitarkombo i traileren.

17.45 Musikalsk og forsåvidt også åndelig kraftsalve fra et land med stadig større pondus innen filmproduksjon,

19.10 Mat + Hjorthequiz! Dagens høydepunkt?

20.10 Ikke egentlig en film, mer en slags meditasjon over livets skuffelser. Har stor faglig tyngde.

21.30 En virkelig klassiker, som sikkert mange har sett. Men det er greit at de som ikke har sett den får se den, og den har altfor sjelden fått sjansen på stort lerret.

22.45 Søt komedie satt til et miljø svært mange av de tilstedeværende vil føle seg hjemme i.

00.15 En god del mindre grusom enn sitt (anselige) rykte. Heller en pønka studie i gradvis galskap. Bråker forhåpentligvis nok til å holde folk våkne.

Har fått et par henvendelser ang. betaling, så jeg har gått til innkjøp av en veldig fin sparegris:

PastedGraphic1-2010-09-9-09-14.jpg

Ønsker du å betale så finner du den på bardisken ved kaffetrakteren. Jeg understreker at betaling er FRIVILLIG og blir veldig sur hvis noen putter mer enn to hundre spenn på grisen. Da sender dere dem til Kreftforeningen eller Pakistan i steden.

10 responses

  1. Angående barnevaktproblemer kan jeg jo forhøre meg litt med Hardysøster? Jeg ville ikke stolt noe særlig på henne, men det er ikke mine barn. :p

    september 9, 2010, kl. 09:20

    • Tror hverken Ut Junior eller Fru Ut er så tøffe at de outsourcer dette såpass.

      Sent from my iPad

      september 9, 2010, kl. 10:44

  2. AAAAAAAAAArg.
    Jeg må prøve å nå tog eller buss rundt 3. Så jeg er ikke i skien før 5-6-7 ish og så tilbake i løpet av natten eller morgen. Dette er slikt livet skal leves.

    september 9, 2010, kl. 11:53

    • M@rqs: VIKTIG at du når filmene 20.10 og 22.45 spesielt, så du må nok komme rett fra toget,ja…

      H@@kon. Det er ikke danske Festen hvis du tror det. Kombefilmen er ikke på langt nær like mørk.

      Sent from my iPad

      september 9, 2010, kl. 12:43

  3. h@@kon

    oh! gleder meg mest til kl 12:00 filmen. Gøyalt med lokalt(?) stoff.

    Tror faktisk jeg har sett film 12:10 filmen basert på hintene som blir gitt…time vill shovve.

    september 9, 2010, kl. 11:55

  4. Rett fra tog er planen

    september 10, 2010, kl. 10:33

  5. Nei dette så traurig ut, jeg blir hjemme.

    Kødda!

    september 12, 2010, kl. 22:09

  6. Anne

    Gleder meg!

    september 13, 2010, kl. 13:54

  7. fruloff

    Og vi har barnevakt:D Hurra!!

    september 13, 2010, kl. 19:37

  8. Anne

    Jippi!

    september 16, 2010, kl. 13:56

Legg igjen en kommentar

