Nå enda mer inkonsekvent

Ting jeg ikke har rukket i det siste i tilfeldig rekkefølge (den obligatoriske beklagerposten)

Bildetatt24.04.2010kl.09.54.jpg

01) Se film
Jeg har sett 7 filmer siden jeg sist blogget om film her, men det var 14. Mars. Jeg nærmer meg et snitt på en i uka, da blir det kort tordendom til neste år.

02) Skrive om den på Fred Ut, Sønn
Jeg har ikke sluttet å filmblogge, men jeg selv om jeg ser bort fra oppussingshelvetet jeg lever i om dagen merker jeg at jeg har dobbelt så mange barn som i fjor på samme tid. De 7 filmene burde utgjort 3 fyldige filmbloggposter. Og nå har jeg den nye Romerofilmen liggende, den må nesten tas for seg. Men når skal jeg gjøre det?

03) Skrive på Netcombloggen
Der borte har jeg ti ganger så mange lesere og muligheten til å virkelig geeke ut.

04) Henge med de flotte folkene på filmantropforumet
De forrige to filmpostene ble til ved at jeg skrev noen linjer der om filmene rett etter at jeg så dem, så satte jeg dette sammen til samleposter. Nå har jeg ikke rukket å være innom der en gang.

05) Rette ferdig Den Uendelige Tentamensbunken ™
Jeg er så heldig å ha en ordentlig jobb også, men den gjør jeg bare akkurat bra nok.

06) Spille Frisbeegolf
Den ordentlige sesongen startet for to uker siden og jeg har ikke vært i skauen siden Oktober.

07) Gå lange turer med bikkja
Vanskelig å kombinere dette med maling og legging av små Uter.

08) Padle Kajakk
Men det rakk jeg forsåvidt ikke i fjor heller.

09) Sove
Det sluttet jeg med sånn cirka i 2005, så det savner jeg ikke så veldig.

10) Skrive generelt
Siden sist har jeg blitt refusert fra min andre novellekonkurranse. Det gir mersmak. Også har jeg jo romanprosjektet De Normale, det har ikke helt stoppet opp.

Hva har jeg så rukket?
Et par Judasøvinger, to punkteringer, mange strøk maling og heftgrunn og å sørge litt over Gustav Lorentzen som jeg var så heldig å få tilbringe en dag på kurs med en gang.

Og å skrive denne posten. Det tok tjue minutter, nå våkner Frøken Ut igjen.

Legg igjen en kommentar

