Nå enda mer inkonsekvent

TD5: So long, farewell, auf wiedersehen…

4257377856_868c82922b.fUhhGlcuyEMC.jpg

Det var helt likt i et døgn fordi jeg dro en hjorth og stemte mot meg selv på Twitter. Og når jeg har stemt på begge kan jeg ikke bruke dobbeltstemme heller. Det hele virket uløselig, men så bestemte Fru Ut seg for å lage twitterkonto, dermed ble PONYO vinner av TordenDomen5. Vi gratulerer.

Ellers: Denne uka booket jeg film nummer to til Katakombene (den er vel bare en film i løselig betydning, men perfekt kombemateriale). TorpedoJudas spikret sin fjerde ordentlige spillejobb (i tillegg til to med amputert Judasbesetning) og i går ble jeg tatt ut av avl (feeling blue er et altfor dekkende begrep).

Det er nok å drive med for tiden, så i samme åndedrag takker jeg for meg her en stund. Hvis mannen med planen gjør alvor av å gjenåpne FilmantropForumet kan det hende jeg sier noe om filmer siden sist der inne. Dette er Fred Uts sjette år, en liten pause har han godt av. I mellomtiden er jeg å finne på Facebook (Facebook.com/fredut), Twitter (twitter.com/gigaloff) Netcombloggen og ellers rundt omkring.

Dermed rakk jeg ikke å skrive om de feike bombedektorene i Irak, hvor teite Dagbladet er (igjen), råd til folk som vil sterilisere seg, Iranernes Strømstad, at 2010 blir året jeg slutter å kjøpe fysiske medier, hvor forbanna smart man blir av å lese International Herald Tribune, en presentasjon av tromma mi og et par andre ting.

Filmer siden sist: The men who stare at Goats (et forsøk på å lage en fiksjonsfilm ut av en sikkert ekstremt underholdende dokumentarisk bok. Ingen story overhodet men mange morsomme detaljer. Les boka i steden), Standard Operating Procedure (Errol Morris´ nyeste, om Abu Ghraib. Utrolig sterk), Det regner kjøttboller (den mest syra barnefilmen jeg har sett siden Vilse i Pannkakan, men på en god måte) og i dag så jeg Born to Hope, en skikkelig harry men samtidig utrolig imponerende Ringenes Herre- fanfilm som nesten er Katakombemateriale. Dessuten er jeg endelig i gang med Tennants siste vanlige sesong som doktoren.

Til sommeren begynner jeg på nesten et halvt års pappaperm, da skal det skrives. Men det kan godt hende jeg plutselig får den Heilage Ande til uka en gang. Mest sannsynlig blir det en mellomting.

मैं जल्द ही मिलते हैं आशा है कि

3 responses

  1. karuben

    Dårlig å gjort å tease så mange interessante bloggpost-tema for så ikke å skrive om dem. Når det er sagt, kos deg med pause. Vel unt!

    februar 13, 2010, kl. 12:00

  2. Hurra for Ponyo! Ha ein finfin bloggepause og velkomen tilbake utpå våren 🙂

    februar 13, 2010, kl. 22:08

  3. ऐनी

    Ponyo के लिए हुर्रे!

    आप अपने प्रयासों के लिए धन्यवाद! आराम करने के लिए आगे की खोज!!!

    februar 14, 2010, kl. 12:23

Legg igjen en kommentar

