Nå enda mer inkonsekvent

K Minus 4 Dager

26.9.09

26.9.09

Ikke noe nytt å melde, annet enn at Hjorthens bidrag til programmet har blitt sjaltet ut og en film jeg ikke hadde lyst til kjøre fordi mange av de som kjenner meg sikkert hadde gjettet det likevel har fått plass. Det var uungåelig.  Og tidenes mest obskure katakombefilm flyttes til klokka åtte.

Ellers er det stadfestet at FylleangstMarchus og finurlige Allis kommer likevel, men Nils J. Nesse måtte melde avbud. Han kommer forhåpentligvis likevel til å sette sitt preg på arrangementet.

All videre offentlig kommunikasjon foreslår jeg at vi tar i kommentarfeltet.  Dette er nok siste post før programmet slippes lørdag formiddag. Kjentfolk som IKKE skal i Katakombene kan få se det hvis de lover å ikke si det til noen.

Jeg postet forrige hint i kommentarfeltet her om dagen: Jeg kan love minst en Pterodactyl, et sangnummer, en hijab, en stjålet superhelt, en trafikkulykke, en quinde og en fyr som ikke vender det andre kinnet til. Siden da er trafikkulykken og fyren som ikke vender det andre kinnet til fjernet til fordel for litt høykultur og en film som ikke er 100% fastsatt ennå. Vennligst hold gjettingen for dere selv.

Nå er det snart for sent å bli pappa før lørdag, så nå må vi satse på at Fru Ut kniper igjen til Søndag (helst til mandag). Jeg gikk tom for negler for lenge siden.

Vi sees! Håper jeg fortsatt. Katakombefilm blir det uansett.

3 responses

  1. Og forresten: Matpausen kombinert med Quiz blir i år cirka kvart på åtte til cirka kvart på ni, hvis noen skulle lure.

    september 22, 2009, kl. 17:42

  2. Dermed er programmet låst. Nå er det opp til de tilreisendes hukommelse samt postmannen. Lyd, bilde og filmer står klart i gangen. Nøkkel hentes fredag kveld. Knip, Fru Ut! Knip!

    september 24, 2009, kl. 20:39

  3. Per 15.48 på fredag ettermiddag er alt i rute og ingenting spesielt har skjedd. Jeg får nøklene i kveld, så jeg gjør klar så mye som mulig. Ser ut til at ting går etter planen akkurat nå. Men det er selvfølgelig livsfarlig å skrive det…

    september 25, 2009, kl. 13:49

Legg igjen en kommentar

