Nå enda mer inkonsekvent

Somnia

Jeg la meg for fem timer siden etter en ny blodig runde Football manager. Det viser seg at hvem som helst kunne få Odd til å rykke opp i fjor, men å overleve er mye vanskeligere. Ute regner det stille. Det er godt å leve. Jeg leser Pride and Prejudice and Zombies og hører på Thelonious Monk, så jeg kan ikke klage. Verden maser i hvert fall ikke om Michael Jackson absolutt hele tiden lenger.

____________________

Jeg la meg for fem timer siden etter en ny blodig runde demostrasjoner. Det viser seg at hvem som helst kunne få lov til å stemme i presidentvalget for noen uker siden, men å få talt min stemme er mye vanskeligere. Ute regner det stille. Det er godt å leve. Jeg leser Koranen og hører på Thelonius Monk og folkene som fortsatt roper Allahu Akbar på hustakene, så jeg kan ikke klage. Verden maser i hvert fall ikke om Michael Jackson absolutt hele tiden lenger.

Legg igjen en kommentar

