Nå enda mer inkonsekvent

Njusflæsh #2 / Pustepause

UT JUNIOR JUNIOR?

Vel, hvis det ikke skjer denne gangen skjer det aldri. Siden vi satte kretsrekord i spontanaborter i 2007 forsøker vi å holde forventningene nede denne gangen også, men med flott oppfølging fra folka på Fertilitetsklinikken i Porsgrunn (som forresten sliter med at veggene deres holder på å falle ned) ser det ut til å gå veien. Etter ti uker og litt med ukentlig ultralyd og  daglige hormonsprøyter for Fru Ut (som er grisekvalm hele tida men ellers har det fint)  begynner vi å få trua. Litt. Bikkja har derimot HD bak, AD foran og hyperallergi mot husstøv, så vi får glede oss over henne så lenge vi kan. Det er aldri bare en ting å tenke på.

DE ANDRE PROSJEKTENE

Jeg nevnte for noen poster siden putrer sakte framover. TorpedoJudas er førsteprioritet for tiden. Endelig ser det ut til at vi får fikset noen spillejobber, skal love å mase om dem her. Jeg har begynt å tenke litt på Forever Until the end  (kajakkfilmen) og har laget en utkast til fortekster og en del musikk som skal brukes der, hovedsaklig støy laget av gitarer. Boka De Normale har nådd de første par tusen ordene. Det siste manuset blir det neppe noe av. I tillegg har jeg kjøpt et billig tegnebrett til macbooken og bruker det til å leke meg litt med digital maling; de minst stygge tingene jeg lager legger jeg etterhvert her.

ELLERS

Er jeg opptatt av å suge til meg nyheter for tiden. Tror det var  finanskrisa som gjorde meg til nyhetsjunkie, eller det at jeg trenger ting å skrive om her.  Stitcher, Livestation, iPhone-app´en Television og div. Podcaster gjør at jeg vet mye mer om nyhetsbildet ute i verden enn her hjemme, og det er som nevnt akkurat slik jeg vil ha det.

Dessuten er jeg ganske aktiv på Twitter (gigaloff) og Facebook (Thomas Herlofsen) og de siste par dagene har jeg forelsket meg i Blip.fm.

Det jeg prøver å si er at jeg ikke har vært så opptatt av å blogge i noen uker, og kommer heller ikke til å være det på en stund. Tar en pause fram til påskeferien (konferansetimedags også), kommer plutselig tilbake.

One response

  1. Vi kan kanskje få filmanmeldelser på Twitter så lenge?

    mars 14, 2009, kl. 11:14

Legg igjen en kommentar

