Nå enda mer inkonsekvent

5 FredUtprosjekter for 2009

Dette for at folk skal mase litt på meg innimellom så jeg faktisk får gjort noen av disse tingene.

1) FOREVER UNTIL THE END
En helaftens dokumentaraktigfilm om Grenland (og dermed livet mitt) sett fra sjøsiden, filmet med mobiltelefon i omtrent samme stil som dette.

Vodpod videos no longer available.

more about «Hunden / the Dog on Vimeo«, posted with vodpod

2) DE NORMALE
Ungdomsroman om hvordan niendeklassingene i en kommune på størrelse med Porsgrunn bruker nettet til å organisere sprengningen av alle de falleferdige skolene i kommunen (slik at det må bygges nye).

3) SORT SØPLESEKK
Historien om en permittert lesbisk industriarbeider som finner den store kjærligheten i en sort søplesekk som faller av lasteplanet til gangsternaboens pickup. Kunne tenke meg å gjøre denne som et tegneseriemanus. Er det noen tegnere der ute som er hyppe?

4) KRAGERØBILDER
Mer en familiegreie dette, men jeg sitter på en svær haug med bilder fra tanten til faren min som må scannes, sorteres og helst settes sammen i en bok på en eller annen måte.

5) JUDAS´ ORATORIUM / SOMMERN HAR GÅTT / RULLETRAPPA / ETC.
TorpedoJudas har gjenoppstått, og nye låter må skrives ferdig og jobbes ut.

4 responses

  1. Særlig de tre første høres jo veldig lovende ut. Dokumentarfilmen regner jeg med får urpremiere under katakombene. Jepp, da har vi en avtale på den ihvertfall.

    februar 9, 2009, kl. 06:22

  2. H@@kon

    Veldig lurt å legge det ut å for å prøve å få et prosjekt ut av det hvor folk kan mase/følge med.

    Har selv 100 prosjekter jeg aldri blir ferdig med. Begynner på ett, avsporer helt og plutselig har det ene prosjektet blitt 10 nye hvor ingen blir ferdige. Internettet er min bane her; altfor mye interessant som ligger der ute.

    Når er deadline for de enkelte prosjektene så vi kan mase?

    februar 10, 2009, kl. 13:39

  3. Ingen deadline, de må bare påbegynnes så grundig at det ikke lar seg gjøre å ikke gjøre dem ferdig. Har du ikke hørt noe i løpet av juni er det nok bra sjanse for at ingenting skjer. Kajakkfilmen er den det er mest sannaynlig at jeg blir ferdig med i noen presentabel form.

    Oppgradert til den nye Macbooken forresten (Fru Ut arver den gamle). Nyydelig.

    februar 10, 2009, kl. 18:33

  4. Tilbaketråkk: Njusflæsh #2 / Pustepause « Fred Ut, Sønn

Legg igjen en kommentar

