Nå enda mer inkonsekvent

Nyttårsforsetter for 2008: Statusrapport

1) Spille Live med TorpedoJudas

Så veldig nær kom vi. Vi skulle varme opp for Tommy Tokyo i Katakombene i Scheen i går, men ikke alle i bandet mente vi var klare, så da ble det bare Vidar solo.

Hvis han ikke får jobb i Oslo lever Judas videre inn i 2009. Men det ser veldig dårlig ut. Trøsten får være at konserten i katakombene i går ble en gloriøs blanding av fin musikk og så mange kjente fra så mange forskjellige sammenhenger at hodet mitt nesten imploderte. En trist, vakker, deilig, hysterisk kveld. Hvis noen (gudene forby) skulle lage filmen om livet mitt hadde dette vært sluttscene. Og i mine kjære katakomber attpåtil.

2) Se Nausicäa of the Valley of the Wind

DVDen står fortsatt i hylla mi, og den gikk til og med på kino her i byen en stakket stund. Men neida. Ikke ennå .

3) Lære å spise med pinner

Den daggamle seven-eleven sushien på det lokale kjøpesenteret har ikke inspirert meg til å trene, så jeg spiser fortsatt sushi med gaffel. En litt lei opplevelse med en sjøldau lutefisk på julebordet på jobben har i tillegg fått meg til å sky fisk generelt for en stund.

4) Drikke mer

Må sies at jeg har innfridd brukbart her. Neste års forsett må i tillegg bli å drikke oftere.

En av fire der altså. Vanskelig å være helt fornøyd med det.


Legg igjen en kommentar

