Nå enda mer inkonsekvent

5 (u)interessante ting

Egentlig hadde jeg litt bloggefri mens jeg slikket sårene fra Tordenbloggen og svømte i stilbunker, men siden Tankefnugg tagget meg kan jeg jo poste dette memet. Et ganske standard et egentlig, jeg trenger bare å skrive 5 (u)interessante ting om meg selv og sende det videre til fem andre. Det er jo ikke så vanskelig.

1) Jeg har minus ni på begge øynene. Når jeg har på brillene og akkurat har klipt meg ligner jeg ganske mye på Benny fra the Julekalender.

2) På og rundt nattbordet mitt ligger følgende: fem nummer av X-Factor, to nummer av She-Hulk, batteri til bærbar DVD-spiller, lade/synkekabel til iPod, et Donaldblad (Ut jr.s) kvittering fra biblioteket (fru Uts), samt  følgende bøker:

Lady og Landstrykeren, Fjordgløttmysteriene (de to første delene er smågeniale), Mitt første leksikon om Blodet (alle ut Juniors)

Inkalen(Jodorowsky/Moebius – halvlest), Reisen til Cadillac (Viestad), Vintereventyret (Shakespeare), Tales (Lovecraft), Frykt og Avsky i Las Vegas (Thompson, denne er jeg ferdig med), Idoru (Gibson) og Falling Man (DeLillo)

Det slo meg plutselig at jeg har norges beste rot på nattbordet.

3) Persen min på Skien Frisbees diskgolfbane er søtten over par, noe som gjør meg til den dårligste av de som har betalt medlemskontigent.

4) Jeg spiste moussaka til middag i dag.

5) Jeg har ikke sertifikat.

Tenker jeg tagger Allis, Marchus og H@@kon, sånn for å holde det i familien.

3 responses

  1. Ventventvent, minus 9? Er man ikke blind da?

    desember 1, 2008, kl. 17:49

  2. Nope. Det er rundt tretti så vidt jeg husker.

    desember 1, 2008, kl. 17:52

  3. Norske forfattere som Dag Solstad, Kjell Askildsen, Kjartan Fløgstad, Lars Saabye Christensen, Ingvar Ambjørnsen, Linn Ullmann, Roy Jakobsen, Tor Bomann-Larsen, Åsne Seierstad, Erlend Loe og Nils J. Nesse er også uten førerkort. Det er et kvalitetstegn.

    desember 13, 2008, kl. 16:13

Legg igjen en kommentar

