Nå enda mer inkonsekvent

Fem ting jeg ikke rakk å blogge om (men som er verdt å nevne)

1) Systemansvarlig for San Fransiscos kommunale nett går heller i fengsel enn å gi passordene til sine overordnede

«De folka vet jo ikke hva de driver med!»


2) BIlder og video fra åpningsseremonien i Beijing lekkes av Koreansk TV-stasjon

Og gjett om arrangørene var irritert. Zhang Yimou regisserer, så det blir nok pent.

3) Jeg visste om (det lille) jordskjelvet i California først!

Twitter slår CNN Med et kvarter eller så.

4) Mark Kermode overgår seg selv

5) Hvor hoven er det mulig å bli?

Den grusomme historien om allergireaksjonene mine etter å ha tråkket i et vepsebol under diskgolfrunden min på torsdag. Med bilder. Au. Auau.

I stedet skrev jeg om Eplehor og spilte piano og diskuterte superhelter og Bergman på filmantrop-forumet. Og lå og ventet på at alle hevelsene skulle gå ned. Sånn går det når man ikke har noen med redaksjonelt ansvar over seg. Ferien er nesten slutt, på tide å skjerpe seg.

Legg igjen en kommentar

