Nå enda mer inkonsekvent

Ti ting man kan lure på under engelsktentamen

01 Må vi svare med hele setninger?
02 Må vi skrive på engelsk?
03 Må vi svare med hele setninger på nummer to?
04 Hvordan skrives sau (på norsk)?
05 Må vi svare med hele setninger på nummer to?
06 Kan jeg skrive «the Bear lives in the hood»?
07 Må vi svare med hele setninger på nummer to?
08 Kan vi skrive av tekstheftet?
09 Må vi svare med hele setninger på nummer fire?
10 Thomas, kan du spise opp godteriet mitt? Jeg er kvalm.

5 responses

  1. Anne

    Men, lønna er bra!!!

    mai 18, 2008, kl. 10:10

  2. Og folka er faktisk ganske kule. Det viktigtste her i i livet er tross alt ikke å kunne stave sau.

    mai 18, 2008, kl. 11:47

  3. Haha, men måtte de svare med hele setninger på nummer to?

    mai 19, 2008, kl. 13:39

  4. Fasit:

    01 Ja
    02 Ja
    03 Ja!
    04 Ikke Sev
    05 Ja!!
    06 Nei, og at Robin Hood heter Hood betyr ikke at han bor i skogen.
    07 Ja!!!
    08 Nei, ikke hvis du vil ha mer enn to i karakter
    09 Ja!!!!
    10 Ja, men jeg liker ikke lakris så den må de andre få.

    mai 19, 2008, kl. 14:16

  5. Haha, herlig! Jeg tolker det med en viss skepsis at jeg kjenner meg veldig igjen 😉

    mai 19, 2008, kl. 21:02

Legg igjen en kommentar

