Nå enda mer inkonsekvent

No alarms and no surprises. Please.

Noen dager må dokumenteres fordi det rett og slett ikke hendte noen ting i mitt umiddelbare univers. Ingen døde. Ingen ble født (det vil si, det kan hende; enda er det et par mammaer jeg kjenner som er på nippet til å trykke, men jeg har ikke hørt noe enda). Ingen kjeftet på meg fordi jeg gjorde noe galt eller fikk skylda for noe noen andre gjorde.  Ikke noe spennende i postkassa. Ikke kom det snø eller regn eller slektninger eller venner eller kjente.

Alle rundt meg er venner og vel forlikt og friske og stort sett mentalt stabile. Øvinga i går med TorpedoJudas var sjef. Det er, som dere kan se, fint vær ute og Fru Ut har akkurat påpekt at noen griller et eller annet sted. Ut Jr. leker. Pea (16kg med valp) tasser rundt. På Ulefossveien går det litt trafikk, men ikke for mye.

Jeg har syklet fra jobb, laget middag (spaghetti- en blanding av sånn trefarget med spinat og tomat og greier og noe økologisk figurspaghetti, sausen var en ferdigkjøpt en med ekstra hvitløk), og sitter med en boks iskaffe og skriver dette.

Snart slår jeg på Wii-en og sjekker nyhetskanalen, men ikke ennå. Akkurat nå er det viktig for meg å få sagt følgende; fordi jeg ofte ikke husker på å si det, og i hvert fall ikke her. Og fordi det fins nok av dager da jeg trenger å snuble over denne posten.

På min klokke er dette 22. April 2008. Klokka er 17.50.

Og jeg er en veldig, veldig lykkelig mann.

3 responses

  1. Bare et lite hei fra meg.

    april 22, 2008, kl. 20:56

  2. Karl Ruben

    Han er en modig mann, som tør å si at han er lykkelig. (Fin post!)

    april 23, 2008, kl. 08:38

  3. Tilbaketråkk: Heisann… « Fred Ut, Sønn

Legg igjen en kommentar

