Nå enda mer inkonsekvent

Black Cobra

Selv om han har spilt i mye skrot er det liten tvil om at Fred Williamson er tøff. De fleste husker han nok som vietnamveteranen i From Dusk til Dawn. Black Cobra er en billig liten åttitallsaction med noen riktig teite (men slemme) bikere og et synthtastisk Soundtrack. Og stort mer er det egentlig ikke å si.

Denne lekre traileren

er minst like morsom som filmen, og en god del kortere. Også har den en riktig så fin tysk dubb.

Det blir litt stille her en stund mens jeg jobber meg i hjæl samtidig som jeg venner meg til mac. Men dere klarer vel å underholde dere selv en stund?

8 responses

  1. Fred Ut

    Katakombeskjorte lages når jeg har noe fornuftig program til å lage sånt i på plass. Ellers er jeg klar til å blogge ordentlig på den nå, men jeg bør vel helst se noe film først…

    Podcastene kommer kanskje i gang igjen når jeg har logistikk på plass til sånt.

    Mobilen er for ustabil til at den løsningen fungerer, men apples powerpointerstatning, Keynote, har en ganske kul funksjon som lar deg prate mens du kjører presentasjonen din, med direkteimport til youtube.

    Så en slags tubecast med bilder og greier er jo en mulighet. Det er vel ikke så mange som laster ned filmpoden til mp3spilleren uansett?

    oktober 20, 2007, kl. 21:14

  2. asbjørn

    Det går an å få tak i GIMP til OS X, har aldri prøvd det sjølv, men det er jo favoritten for Linuxplattforma iallall. Finst her:
    http://www.gimp.org/macintosh/

    Når det gjeld innspeling av lyd så er Audacity enkelt, lite og gratis. Kan lage wav eller mp3. Finst her: http://audacity.sourceforge.net/

    oktober 20, 2007, kl. 21:42

  3. Fred Ut

    Skal kikke på gimp, og laste ned audacity, som jeg er brukbart fornøyd med fra før.

    Lurer litt på å ta den helt ut med ilife (for iphoto, garageband og iweb spesielt) og dot mac- abonnement siden jeg allerede er i gang med å bruke penger, men økonomien tåler nok ikke alt dette på en gang.

    Samtidig er det fristende med ferdigsydde podcast- og bloggeløsninger kombinert med superenkel hosting og snasene layoutløsninger. Så det er mulig de totalt omtrent 1500 spenna er en god investering.

    Har allerede kjøpt lisens på iWork, som jeg er storfornøyd med.

    oktober 20, 2007, kl. 22:33

  4. Gunnar

    Hei! har du gjort noe med RSS-feeden din? beklager om jeg ikke har fått det med meg 🙂

    oktober 24, 2007, kl. 20:50

  5. Fred Ut

    Ikke som jeg vet?

    oktober 25, 2007, kl. 05:14

  6. Gunnar

    OK. Har bare ikke fått de siste postene dine i feed-leseren min. Sikkert noe galt på min side her.

    oktober 25, 2007, kl. 15:54

  7. The Evjens

    Vi som bare har NRK 1 og TV2 med skurr må kjøpe mye DVD’er om dagen.

    Har kjøpt 2 sesonger med Entourage…

    Sett den Fred Ut? Anbefales på det sterkeste!

    oktober 26, 2007, kl. 07:12

  8. Fred Ut

    Så en episode av Entourage og likte den vel ok, men det blir ikke flere tv-serier på meg på en stund nå. Fortsatt ikke ferdig med Heroes. Galactica ses. 3 og Robot Chicken ses. 2 er på vent, og Doctor Who ses. 3 er like om hjørnet.

    oktober 26, 2007, kl. 14:11

Legg igjen en kommentar

