Nå enda mer inkonsekvent

K minus 20 timer

Da skulle de fleste være på vei. Programmet kommer her i morgen tidlig. Nå har jeg backup både til DVD, Projektor og lerret. Alt er klart. Må bare kjøpe litt øl (i morgen) og rydde i stua så det blir plass til Asbjørn. XmasB har trukket seg (tror han måtte mure ellereno), men Iversen skal ha med seg en trikkefører, så da er vi fortsatt omtrent nitten.

Vi tar et bittelite vorspiel på Kulcompagniet, på brygga nede ved skienselva. Jeg setter meg der fra cirka klokka ni og et par timer, så sleng innom de som vil! Ikke slit dere ut, bare.

Finner du ikke fram? Ring eller tekst meg på nittito nullsekstiseks treførtisju!

One response

  1. Jacob

    Da vil jeg bare få ønske dere lykke til og masse gode filmopplevelser! Jeg kommer til å tenke på dere, dette blir sikkert minst like strålende som i fjor.

    oktober 5, 2007, kl. 15:12

Legg igjen en kommentar

