Nå enda mer inkonsekvent

K minus 3 dager

Har vært på befaring i katakombene i dag, og selvfølgelig har de spikret opp masse skrot på veggen vi brukte i fjor. Heldigvis har de gjort om scenen i det mye koseligere rommet ved siden av, slik at det lar seg gjøre å spikre opp et svært laken der, som tidligere har blitt brukt som lerret. På veggen bak er det imidlertid helt svarte lyddempende plater, så jeg er litt usikker på om det slår gjennom på noen måte. I verste fall har jeg et sammenleggbart lerret på skolen, men da er vi nede på femti tommer, så jeg håper ikke det blir nødvendig.

Det positive er selvfølgelig at hovedrommet er mye koseligere og at lydisoleringen i bakveggen samt overgang fra dårlig 5.1 til solid 2.0 gjør at lyden blir mye bedre i år.

Jobber med programmet i kveld. Denne ettermiddagen er nok bortimot siste frist for å komme med forslag.

Flere som er klare for en liten halvliter på fredag? Det trengs veldig merker jeg.

12 responses

  1. Asbj�

    Halvliter må det bli! Angåande program skulle eg gjerne ha komme med tips, men har vore vane å ta med DVDane mine til Sogndal etter kvart. Så utvalet på hybelen her er skralt.

    oktober 3, 2007, kl. 15:10

  2. Iversen

    Jeg er positivt innstilt til en øl på fredag. Vet ennå ikke helt når jeg kommer, det står mellom å ture med madammen på torsdag eller asbjørn på fredag. Jeg har sendt deg en liten greie på facebook, Thomas. Gidder du å legge ved telefonnummeret ditt når du svarer?

    oktober 3, 2007, kl. 17:35

  3. Fred Ut

    Skal sjekke noen kandidater fra herr Nesse i kveld, men tror jeg ser hvordan jeg skal gjøre ting nå. Til dere som allerede har fått smygkikke: det blir noen forandringer på rekkefølgen, og ytterligere en film må muligens vike plass for at helheten skal bli slik jeg vil ha den.

    Iversen: klabert.

    oktober 3, 2007, kl. 17:51

  4. Anonymous

    halvliter fredagen – go ide.
    vet ikke når jeg får dratt fra oslo, avhenger av jobb og NSB. tekster

    anne

    oktober 3, 2007, kl. 18:51

  5. Tor Andre

    Legg gjerne ut noe om tid og sted før jeg drar på fredag. Er så sjelden jeg er hjemme nå at familien bør få førstepri, men det kan jo hende jeg tar en tur.

    oktober 3, 2007, kl. 21:26

  6. Fred Ut

    Tor Andre: Tror ikke vi greier å planlegge det så detaljert, siden folk kommer til litt forskjellige tider, men hvis telefonen min er i
    live sender jeg en tekstmelding.

    oktober 4, 2007, kl. 05:18

  7. Marchus

    Hepp og hopp.
    Du skal nok ikke se bort fra at jeg og min bedre halvdel møter opp. Er i Skien rundt syv. Regner vel med at dere havner på Lundetangen.

    Skål

    oktober 4, 2007, kl. 08:59

  8. The Evjens

    Når begynte det på lørdag? 12?

    Mulig jeg blir noe forsinket, har en fotballturnering på Tollnes jeg må bli ferdig med først. Siste kamp begynner kl 12, så er der ved 13-tida…

    oktober 4, 2007, kl. 10:56

  9. Fred Ut

    Marchus: Ser for meg at klokka fort kan bli ti, og da er det veldig fullt på Lundetangen, så jeg tenkte kanskje kullkompaniet ellernoe? Forslag? Du er jo minst like ofte ute i Scheen som meg…

    Haakon: 12, ja. Husk hagestoler hvis du har!

    oktober 4, 2007, kl. 14:52

  10. Marchus

    Kullkompaniet er det nede ved havna? Der er det jo noen pøbber. Den inni bakgården ved Dubliners er vel også mulig?

    oktober 4, 2007, kl. 18:54

  11. Fred Ut

    Hva heter den nå da? Trodde den var lagt ned, jeg 🙂

    oktober 5, 2007, kl. 04:15

  12. Anonymous

    hei, mamma har vasket fire hagestoler for anledningen. har noen muighet for å plukke opp dem på lørdag formiddag?

    må prøve å få til en tur innom polet også lørdag…

    sees i kveld!
    anne

    oktober 5, 2007, kl. 13:04

Legg igjen en kommentar

