Nå enda mer inkonsekvent

K minus 4 Dager

John Wayne aka Stian Andreassen klarer ikke å få barnevakt, og dermed blir denne filmen IKKE å se i Katakombene i år. Programforslag mottas med takk (mail eller PM på filmantrop-forumet), men slapp av, jeg har gode erstatninger. Tror jeg.

Hvis noen lurer på hvilke bloggere (eller eksbloggere, vetikkehelt) som fortsatt kommer så er det Fyllepastor Stensrud, XmasB, Espen Iversen, Hjorthen, Habben, Nils, Gunnar fra Filmantrop, Tor Andre, Asbjørn, samt ikkefilmbloggende Haakon og Allis.

Alt i alt har jeg ikke helt oversikt, men rundt tjue blir vi nok i år også.

5 responses

  1. Hjorthen

    Shit! The Great Silence så kul ut, og Corbucci leverer vel som regel varene også. Jaja, får ta den neste år.

    oktober 2, 2007, kl. 10:03

  2. Tor Andre

    Spaghetti-filmer, ja takk.

    oktober 2, 2007, kl. 13:55

  3. Hjorthen

    Jeg har Django i hylla, men den har vel alle sett opptil flere ganger.

    oktober 2, 2007, kl. 22:25

  4. Fred Ut

    Jepp, jeg har også den i hylla. Husk at programforslagene fortsatt skal være hemmelige, og at det ikke er snakk om å erstatte de to frafalne filmene med filmer som er helt like dem.

    oktober 3, 2007, kl. 04:39

  5. Hjorthen

    Det var vel strengt tatt ikke noe seriøst forslag, jeg mente å huske at du omtalte Django for ikke så veldig lenge siden, og den er uansett såpass kjent og sett at jeg regnet den ikke som aktuell.

    Og dette er heller ikke noe programforslag, men har du sett Dog bite dog? http://imdb.com/title/tt0819765/

    Hvis ikke så skal jeg prøve å huske å ta den med, så kan du overta den. Jeg begynner å få litt begrenset plass i hylla og kan jo benytte anledningen til å rydde litt. Kommer neppe til å se den igjen uansett.

    oktober 3, 2007, kl. 08:09

Legg igjen en kommentar

