Nå enda mer inkonsekvent

Siste post før Katakombene

T-2 Dager!

Søte ZombieJesus, for en uke. Gale elever, Ut Jr. med førti i feber, 15 centimeter vann i kjelleren…

Men det er greit, for til lørdag skal vi kose vårs. Og hvis fru Ut og Jeg sovner midt i åpningsfilmen kan dere bare la oss ligge. Bortsett fra utmattelse, en viss mangel på rydding og støvsuging for overnattingsgjestene og en plutselig mangel på gode stoler har alle katastrofene i begynnelsen av uka hatt lite å si for Katakombefesten.

Og Hjorthen er meldt! Siden siden vi ikke har fått radiomerket ham enda vet vi ikke når han dukker opp, men han har muligens med seg Habben fra Heia. Dermed er vi cirka nitten. Og de tøffeste har vel nesten begynt på reisen alt.

Vi sees i katakombene!

Dæven, dette er skummelt…

11 responses

  1. m@rqs

    Kjipt å ikke komme, men slikt skjer. Dere får kose dere.
    Jeg vil også bukke litt i støvet for FredUt som har fått dette i gang, og håper at neste gang kan jeg bli med.

    Kos dere alle og skål

    oktober 5, 2006, kl. 14:37

  2. Anonymous

    Hepp!

    Siden jeg bare bringer meg selv, så lurer jeg litt på hva andre gjør matveien? Tenkte å ta med en stol, en treliter med vin, et glass, noe snop….Men noe mat må man vel ha på alle disse timene…Belager de fleste seg på medbragt, eller en hot dog på hjørnet?

    H@@kon

    oktober 5, 2006, kl. 15:09

  3. Hjorthen

    I gamle dager ver det vel kurant pizza rett rundt hjørnet? Det er vel et brukbart alternativ hvis den fortsatt er der?

    oktober 5, 2006, kl. 15:42

  4. Fred Ut

    Bryggeriet pizza lever i beste velgående ca 20 meters gangavstand fra katakombene. Ellers leverer de fleste pizzapusherne på døra. Det fins stekeovn i katakombene for de med pøsetrang og grandiosaføling også. Ellers er det ikke langt ned til byen, så de som føler for å hoppe over en film for å søke næring har ubegrensede muligheter. Seint på natta er det vel døgnåpne bensinstasjoner som gjør nytten.

    Selv tenker jeg at jeg har med noe ferdigkabbet loff og noe ost eller noe, noen pølser og lomper som jeg sikkert spiser kalde (mens jeg mottar de vanlige hånropene fra de som kjenner meg), +at jeg er med på Pizza. En god blanding øl, cola og kaffe får meg forhåpentligvis gjenneom kvelden selv om fjorten timer er lenge. For meg blir det fort en 15-16 timer også.

    oktober 5, 2006, kl. 18:08

  5. TMwtP

    Pizza og film er konge. Satser på å støtte næringslivet i Skien vedr alt av mat og drikke. Har pakket nå. Asbjørn drar vel allerede i morgen tidlig, selv hiver jeg meg på flyet i kveldingen. Er på en pussig måte litt spent.

    oktober 5, 2006, kl. 19:06

  6. Tor Andre

    Jeg gleder meg stadig mer.

    Skal kjøre med Øystein og UM til Skien i morgen. De blir vel tatt i mot med åpne armer hvis jeg klarer å overtale dem på veien til heimbygda over Siljan?

    oktober 5, 2006, kl. 20:24

  7. ness

    ‘Er på en pussig måte litt spent.’

    Der fanga du tanken min, TMwtP. Samma her. Begir meg ut på reise i morgon tidleg, toget tøffar ikkje så fort som flyet, men det vil bli god tid til lesing.

    Mat ja, solid niste på meg, og støtting av næringslivet i Skien etter kvart =) . Pizza er ei sjølvfølge på ein laurdag!

    Elles er også post-it lappane pakka ned, ‘må’ jo blogge litt etter helga.

    oktober 5, 2006, kl. 20:42

  8. Iversen

    Jeg vurderte faktisk å sykmelde meg nåm bare for å komme og se film. Kjipt for meg at jeg har sånn stram arbeidsmoral.

    oktober 6, 2006, kl. 03:24

  9. Fred Ut

    Bare vær så snill og ikke skru forventningene for høyt, folkens! Selve visningsustyret holder ikke spesielt høy teknisk standard, ikke arrangøren
    heller.

    Tor Andre: Øystein har fått invitasjon, han, de er hjertelig velkomne.

    Jeg har akkurat stått opp, og det er 15 grader i stua mi! Parafinovnen er ikke klargjort ennå og den elektriske gikk i flommen, så det blir hytteturvibber og vedfyring for de som skal sove hos meg.

    oktober 6, 2006, kl. 04:56

  10. Anonymous

    Dette blir bra!

    anne

    oktober 6, 2006, kl. 08:24

  11. TMwtP

    Reisefeberen tiltar i styrke. Og jeg skal være en voksen mann. Asbjørns tips om notatblokk var nyttig. Ser for meg en roadmoviebloggepost om hele denne greia etter helgen.

    oktober 6, 2006, kl. 10:01

Legg igjen en kommentar

