Nå enda mer inkonsekvent

Fred Ut goes to Bollywood! Litt tidligere hyping av Bollywoodfestivalen i år enn i fjor.

FILMER SETT SIDEN SIST: Riget II.1 – Riget II når ikke helt opp til del en, men det holder likevel i massemassevis.

________________________________

En liten post for å nevne at jeg reiser inn til Oslo på Fredag 11. August for å se åpningen av Bollywoodfestivalen. Åpningsfilmen, Omkara, en versjon av Othello, er en film jeg har hatt lyst til å se en liten stund, så dette er en fin anledning til å være litt med på min aller første filmfestival. Kanskje vi sees?

Billetter til visningene på Soria Moria er allerede lagt ut, men den andre filmen jeg er mest spent på, Krrish, går på Frogner på Lørdag den 12. Den får jeg ta på DVD senere en gang. Dessuten likte Tor Andre filmen Gangster såpass godt at den også sikkert er verdt en kikk.

TRAILERE
Omkara
Krrish
Gangster

5 responses

  1. Iversen

    Jeg så litt av amerikanske «the kingdom» for et par netter siden, og lot meg overraske over hvor godt jeg likte det lille jeg så. Men det må sies; Bruce Davison (selv om han er kul) er INGEN Enrst-Hugo.

    august 3, 2006, kl. 23:55

  2. Fred Ut

    Har lyst til å se den en gang p.g.a. maurslukeren.

    august 4, 2006, kl. 06:53

  3. Anonymous

    da blir det Kabhi Alvida Naa Kehna med danseshow (!) og Omkara på meg.
    anne

    august 5, 2006, kl. 08:55

  4. Fred Ut

    Ja, jeg lurte i grunnen på om jeg skulle låne ikeasenga di og ta Kabhi Alvida Naa Kehna på Lørdag formiddag, Fru Ut ville også muligens komme innover på Lørdagen for å se den.

    august 5, 2006, kl. 09:55

  5. Anonymous

    bare kom!
    anne

    august 5, 2006, kl. 10:07

Legg igjen en kommentar

