Nå enda mer inkonsekvent

Jeg fant en elefant en gang/den hadde ikke hørt en sang/så jeg sang min sang for han og det er første gang jeg har sett en elefant danseE!

FILMER SETT SIDEN SIST:

Dumbo

Siden vi snakker om elefanter og sånt. Disneys tristeste film var verdt et gjensyn. Ut Jrs andre helaftens film.

Battlestar Galactica 2.1 og 2.2

Endelig er vi i gang igjen. Enda større og mer episk enn sesong en. Tv blir ikke bedre enn dette, ikke film heller forresten.

_____________________________________

Forsøkte meg på Torsdag, men NÅ har i hvert fall en teaser til Slipp Jimmy Fri dukket opp, borte hos Dagbladet. Hos meg funket ikke lyden, men det tror jeg er et lokalt problem:

KLIKK HER FOR SINTE SAMER

4 responses

  1. gbang

    Jeg får feilmelding når jeg forsøker å laste teaseren. Har du en annen lenke til Slipp Jimmy fri-teaseren?

    januar 28, 2006, kl. 11:54

  2. Fred Ut

    Den funker fortsatt hos meg, men her er Dagblsdets side med teaseren på:

    http://www.dagbladet.no/kultur/2006/01/25/455838.html

    januar 28, 2006, kl. 14:05

  3. Tor Andre

    Er omtrent på samme sted som deg i Battlestar Galactica. Seson 2 går fra å være ekstremt bra til det som er enda bedre.

    januar 28, 2006, kl. 14:23

  4. Bettina

    Hei,
    Prøv Filmweb, hvis dere i tillegg surfer rundt på nattguiden.no kan dere få se et klipp fra filmen og sende spørsmål til Christopher. På http://www.nrk.no/katta kan dere se en reportasje om hvordan filmen lages.
    I dag spilles det inn filmmusikk i London, lytt på NRK P2 i morgen kl. 11 🙂
    Mvh Bettina

    februar 24, 2006, kl. 14:53

Legg igjen en kommentar

