Nå enda mer inkonsekvent

I forbindelse med Dr. Who

FILMER SETT SIDEN SIST: Ingen, men kjører Pistol Opera i kveld, tror jeg.

Jeg har akkurat oppdaget at jeg skal spille fotballkamp på Onsdag, og jeg går dermed glipp av første episode av Dr. Who.

Dæng. Slikt kan seriøst underminere kredibiliteten min som film/sfgeek.

Jeg kompenserer med å utfordre alle til å ta zombiequizen borte på
http://www.home.no/gjemmestedet og se om dere kan slå min score på 9 av 10. Uten hjelpemidler.

Hah. Dermed skulle noe av æren være gjenopprettet.

Vet fortsatt ikke hvordan det blir med Film fra Sør. De slipper ikke programmet før senere i uka (lovlig seint for oss som må reise et stykke), så jeg må se an det litt først. Skulle selvfølgelig gjerne sett Howl’s Moving Castle, men den går i feil helg. Shunjo Iwai har jeg ikke noe forhold til, og ellers er det bare noen afrikanske dokumentarfilmer som har lekket ut.

5 responses

  1. Anonymous

    4 av 10…som forventet.

    h@@kon

    september 28, 2005, kl. 06:25

  2. mittlilleliv

    LOL…

    2 av 10. Usj…

    september 28, 2005, kl. 18:22

  3. Fred Ut

    Fru Ut var veldig stolt av det faktum at selv om hun har vært sammen med meg i over 12 år så klarte hun bare 1 av 10.

    september 29, 2005, kl. 04:56

  4. Anonymous

    4 av 10… og det var rein flaks.
    tippet vilt på alle.

    anne

    september 29, 2005, kl. 08:05

  5. american cash advancee

    Great blog. I’m always finding blog like yours. It
    got my attention and I will go to the site again!
    Please discover my american cash advance blog.

    februar 1, 2006, kl. 11:07

Legg igjen en kommentar

