Nå enda mer inkonsekvent

Land of the Dead i Skien!Land of the Dead i Skien!Land of the Dead i Skien!Land of the Dead i Skien!Land of the Dead i Skien!

FILMER SETT SIDEN SIST: Ingen

Pleier ikke å blande meg inn i politiske saker på denne siden (selv om jeg tidligere drev Føkk Deg og Dine Slektninger, en blogg før det fantes blogger der alle slemme mennesker og institusjoner fikk passet sitt påskrevet. Styret i Norske Skog fikk meg nesten til å gjenopplive FDoD).

Men fra et rent underholdningsståsted, og til tross for at jeg ikke er på bølgelengde med noen av dem politisk egentlig, må jeg nødt til å skryte litt av herrene Trygve Hegnar & Yngve Hågensen, som ble intervjuet om valgkampen så langt i P2s Politisk ValgKvarter klokka kvart på åtte i morges.
Disse to herrene, langt mer rustne enn Paus og Field var på bryggene i går kveld, var både opplysende og underholdende. Gi dem et fast radioprogram omgående! Og Trygve Hegnar spådde at Erna Solberg kom til å få ny sveis til uka for å løfte høyres etter hans mening mislykkede valgkamp. Spennende å se om han får rett.

Men over til viktigere ting:

LAND OF THE DEAD HAR PREMIERE I SKIEN I HELGA!!!!
LAND OF THE DEAD HAR PREMIERE I SKIEN I HELGA!!!!
LAND OF THE DEAD HAR PREMIERE I SKIEN I HELGA!!!!
LAND OF THE DEAD HAR PREMIERE I SKIEN I HELGA!!!!
LAND OF THE DEAD HAR PREMIERE I SKIEN I HELGA!!!!

Han som sitter midt på tredje rad og griner mens fortekstene går er sannsynligvis meg. Er det noen som vil være med? Er det noen som føler for å se de tre andre først? Er det virkelig bare jeg som egentlig bryr meg?

_____________________________________

Og Her: eller mer presist her, er endelig en link til voiceoverguttas lille trailerting. Håper på å finne den i bedre kvalitet også.

2 responses

  1. Anonymous

    synd jeg jobber, ellers hadde jeg dratt hjem bare for å se deg sitte på tredje rad…

    anne

    august 27, 2005, kl. 19:13

  2. cham-pagne

    Energizing blog. It blew me away and I loved your
    site. when I have the time to surf the net, i try
    finding blogs as good as your site.
    I can’t explain, but you need to check my ace cash advance blog!

    februar 2, 2006, kl. 01:10

Legg igjen en kommentar

