Nå enda mer inkonsekvent

Hrumph

FILMER SETT SIDEN SIST:

TAI CHI II

THE LIFE AQUATIC WITH STEVE ZISSOU

Opera spiste en lang fin post jeg ikke gidder å skrive en gang til, men jeg må nevne at TLAwSZ var fullstendig genial & perfekt, sammen med Sin City og Strings en av årets ypperste. Og at Tai Chi II var en stor positiv overraskelse som gled fint inn på lista over kvalitetskungfu fra tidligere i uka.

Jeg er som kjent ikke glad i terningkast her på FU,S , men siden anmeldelsene mine gikk dukken: TLAwSZ er en KLAR 20’er (Og i hele mitt liv har jeg neppe sett mer enn et titalls filmer man kan si det om) og TCII er en 16 på en D20 uten modifiers.

________

Ellers er dette en sånn dag der man tråkker på myke agurker, skaller i dørkarmer, mister lange filmanmeldelser til nettnissene og blir nektet å spille fotballkamp i bedriftsseriens 6. divisjon fordi ikke overgangspapirene er i orden, så jeg setter meg stille i en krok og spiller Meteos mens jeg venter på at det hele skal gå over. Varmt og jævlig er det også.
________

Fred Uts Skiveanbefalinger 2005 – #6 og 7

GORILLAZ-Demon Dayz
Ikke så poppa som førsteskiva, men bedre. Tyggegummi med mange rare, men gode smaker.

OASIS-Don’t Believe the Truth
Jeg har aldri vært noen fan av suppehuene fra Manchester, men på et eller annet vis har de klart å lage et lite mesterverk denne gangen. Det hjalp muligens at de i steden for å late som om de var Beatles bestemte seg for å late som om de var Velvet Underground innimellom.
________

NOEN AV BILL MURRAYS OPPTREDENER DU MÅ SE FØR DU DAUER (I sedvanlig prioritert rekkefølge)
1) The Life Aquatic with Steve Zissou
2) Mad Dog & Glory
3) Coffee & Cigarettes
4) Lost in Translation
5) Broken Flowers (Regner jeg med)
6) Little Shop of Horrors
7) What About Bob
8) (Okay da)Ghostbusters

3 responses

  1. gbang

    Litt skuffet over at du ikke skriver noe om Life Aquatic

    august 12, 2005, kl. 08:42

  2. Fred Ut

    Det jeg hadde skrevet var veldig langt og egentlig litt kjedelig, siden det var uforbeholdent skryt av alle sider ved filmen. Jeg kommer til å se den mange ganger, så det byr seg flere muligheter til å skrive noe.

    august 12, 2005, kl. 08:47

  3. blue-collar

    Fascinating blog. I loved the site you did a good
    job on it, I will be back! I surf the net for blog
    like this one.
    I was in love with your first american cash advance blog site.

    februar 5, 2006, kl. 05:33

Legg igjen en kommentar

