Nå enda mer inkonsekvent

"It stands to reason /the gunpowder treason /should never be forgot…"

FILMER SETT SIDEN SIST:

Ikke helt i form, typisk meg å bli forkjøla i Juli. Så jeg koste meg litt med

ARMY OF DARKNESS
Som neppe trenger kommenteres

og

KUNG FU HUSTLE
Som blir bedre for hver gang jeg ser den (dette var tredje gang).

Dessuten fikk jeg sett resten av Lost. Litt skuffende avslutning egentlig. Men jeg er fortsatt med når sesong to dukker opp. Nå er jeg klar for Galactica
_________________

V for Vendetta har fått sin første trailer,

http://vforvendetta.warnerbros.com/trailer.html

og jeg for min del synes den ser helt Vremdragende ut, til tross for Alan Moores innVendinger. Tøft gjort å filme V i disse terrortider, det blir spennende å se mediereaksjonene når denne dukker opp. David Lloyd, som tegnet V, ble sitert på at han var Veldig fornøyd, så muligens er Alan Moore noe av en Vriompeis. Vi håper den er så Vellykket som denne traileren Viser.

__________________

Og i Skien er det førpremiere på Hitchhikers… , men ingen Land of the Dead. Jeg skal ikke påstå at jeg er overrasket.

2 responses

  1. Anonymous

    jeg får aldri helt bestemt meg for hva jeg mener om lost. varierer nesten fra epi til epi. hypen for neste sesong er allerede i gang… http://www.dagbladet.no/kultur/2005/07/26/438453.html

    anne

    juli 26, 2005, kl. 14:26

  2. born2-die

    Exciting blog. Your site was amazing and will be
    back again! I never get tired of looking for blogs
    just like this one.
    I will give you access to jump to my advance america cash advance blog.

    februar 3, 2006, kl. 06:03

Legg igjen en kommentar

