Nå enda mer inkonsekvent

Hail Satan! Slipp Jimmy Fri! Harry Potter!

SETT SIDEN SIST:

3 Episoder Firefly
Skal ikke skryte mer enn jeg allerede har gjort, hvis noen sjekker ut Firefly basert på hva jeg skribler her så har de gjort det allerede. Men nå er det uansett slutt, bare Serenity gjenstår. I mellomtiden har jeg bestilt sesong 1 av Battlestar Galactica. Og jeg har FORTSATT ikke sett de to siste episodene av Lost.

Akkurat Lest:

Hari Kunzru – Transmission
Søt og morsom liten sak, Microserfs av Douglas Coupland hadde vært omtrent som denne hvis Salman Rushdie og Nick Hornby hadde gått sammen om å skrive den (og jeg har lest ferdig denne for en stund siden, hvis noen lurer på hvordan jeg også rakk å lese…)

Harry Potter and the Half-Blood Prince
Den forrige viste at J.K. Rowling trengte en redaktør. Denne gangen sitter alt mye bedre, men når du er ferdig med å lese den skjønner du at det ikke finnes en sjette Harry Potter-nok, og at Rowling i stedet valgte å lage del sju så lang at den strakk seg over to bøker. Jeg synes nok Goblet of Fire er den beste, der skjedde det ting hele tiden, ikke bare på de siste 100 sidene. Men de er nå søte alle sammen, da.


Har vært litt bortreist og sånt; mer kajakkpadling og bandøving enn blogging for tiden, men de tre viktigste nyhetene du muligens har gått glipp av er følgende. Som vanlig takk til Twitch og AICN.

1) Scotty har blitt beamet opp selv, for siste gang:
http://www.imdb.com/name/nm0001150/

2) Filmen til Tenacious D er under produksjon, og en infernalsk nyhetskanal, «the Hell O’Clock News», dekker begivenheten:
http://tenaciousdmovie.com/

3) Slipp Jimmy Fri, Cristopher Nielsens langfilm med To Trøtte Typer, har en veldig fin nettside HER (som sikkert har vært der hele tida uten at jeg har giddet å leite etter den. Det er jo ikke som om jeg får betalt for dette): http://www.freejimmy.com/

Legg igjen en kommentar

