Nå enda mer inkonsekvent

Naboer!

FILMER SETT SIDEN SIST: ingen

AKKURAT LEST FERDIG:
Anthony Bourdain -Kokkejævler.
En ganske rocka kokk skriver sin selvbiografi. Lydene du i blant kan høre på hvis du spiser på restaurant får en helt ny mening når du har lest denne. Her er et utdrag.
http://www.arkbokhandel.no/bark/bark06/dbaFile4479.html

FRED UTS SKIVEANBEFALINGER 2005 #4 (tror jeg):
Public Enemy-Rebirth of a Nation
Chuck D & Co’s første ordentlige skive siden There’s a Poison going on, og selv om Flava Flav begynner å se vel rusten ut er det fortsatt mer mening i et rim med PE en en skive med f.eks Eminem.

___________________

For de som ikke leser kommentarfeltene må jeg nesten nevne at selv om jeg trodde jeg var alene da jeg satte opp FU,S , viste det seg (akkurat som i Night of the Living Dead) at jeg hadde naboer som hadde vært her hele tida. Så ta gjerne en tur bortom Gjemmestedet, på http://home.no/gjemmestedet/ . De er mye grundigere med nyhetene der borte enn jeg er her, et godt alternativ for dere der ute som ikke er glade i å lese engelsk.

Og mens jeg rotet litt rundt der fant jeg ut at rollespillpioneren, urlaiveren, dataspilldesigneren og den generelle hedersmannen Tor Andre Wigmostad har en blogg det kan er verdt å sjekke ut, på http://www.typiskta.com/ Absolutt verdt et bokmerke.

6 responses

  1. gbang

    Takk for gode ord. Du skal nok se at du dukker opp i lenkesamlingen vår om ikke så alt for lenge. Akkurat nå er jeg så trøtt at jeg tror jeg skal gå og legge meg… Har nettopp sett The Resurrection of the Little Match Girl på DVD. Gjeeeesp.

    juli 12, 2005, kl. 23:29

  2. gbang

    Men før jeg gjør det er jo bare nødt til å følge opp din forrige post. Litt mindre ambisiøst (og siden vi venter til nyttår med å poste slikt hos oss…) tar jeg meg den frihet å legge ut min topp fem hittil i år:
    1. The Life Aqautic med Steve Zissou
    2. Vital
    3. Kung Fu Hustle
    4. Constantine
    5. Star Wars Episode III – Sithene tar hevn

    Denne ser sikkert helt annerledes ut etter at jeg har sett bl.a. Land of the Dead og Serenity, men lister er stort sett for moro skyld så…

    juli 12, 2005, kl. 23:35

  3. Fred Ut

    The Life Aquatic må jeg se og få sett.

    juli 13, 2005, kl. 09:06

  4. Tor Andre

    Leste ikke bloggen din så nøye før jeg fikk slengt den opp i Bloglines i dag. Kan jeg bruke beskrivelsen av meg som blurb på bloggen min ;o)

    august 4, 2005, kl. 22:07

  5. Fred Ut

    Jeg ville være beæret. Hehe.

    august 5, 2005, kl. 13:54

  6. lightly-powdered

    I took pleasure in the site and I will go back!
    Surfing online for blogs like this one is worth my
    time. Sensational blog.
    Look who checking out my cash advance invest blog?

    februar 6, 2006, kl. 20:52

Legg igjen en kommentar

