Nå enda mer inkonsekvent

Søvnløs i Scheen

FILMER SETT SIDEN SIST: Ingen

Varmt, varmt, varmt. Burde egentlig sove godt etter en lang biltur i 30 grader etterfulgt av jomfrutur på Heivannet i den nye kajakken min, men altså: varmt.

Det er litt fint å våkne midt på natten sånn også. Fight Club er akkurat ferdig på TVNorge, og James Stewart hoppet akkurat i havet i Vertigo på TV3.

I Gøteborg kjøpte jeg Martin (Romeros nydelige lille vampyrfilm) og Interstella 5555 (Daft Punks Animetechnoopera). Fru Ut og Ut jr. reiser på hyttetur i morgen (i dag?), så regn med masse oppdateringer fra Lørdag til Mandag, siden jeg ikke har tenkt å gjøre stort annet enn å se film mens de er borte. Foruten de to ovennevnte har jeg Lost in La Mancha, The Eye 2 og litt annet liggende, pluss en pakke på postkontoret som muligens er Jam Films 1-2, Bird People of China, New Legend of Shaolin og Tai Chi 2 ELLER Battlestar Galactica – miniserien. Og Sin City går på kino, muligens Batman Begins også. Så, i det hele tatt…

Mine kondolanser til alle som ble berørt av det som skjedde verdens beste kollektivsystem i verdens beste by i går. Jeg har, som de fleste som har vært i London, vært innom eller passert alle stasjonene som ble truffet. Jeg tror pinadø jeg har tatt den bussen en gang også. Jeg trøster meg med at Londonfolket er tøffe jævler, og allerede i dag har ting begynt å vende tilbake til det normale, i følge nyhetene.

Vel vel, god natt. I Vertigo Kim Novak har kledd av seg, så det er vel på tide å sove litt igjen.

One response

  1. ever-green

    Enchanting blog. Your site was off the chain and I
    will return! I peep the web for blogs just like this
    one.
    I can’t explain, but you need to check my blog!

    februar 7, 2006, kl. 06:06

Legg igjen en kommentar

