Nå enda mer inkonsekvent

"It was beauty that killed the beast"

FILMER SETT SIDEN SIST:

Winged Migration
Mye heftige bilder av fugler som flyr her (og jeg gleder meg veldig til å se på disk to og finne ut hvordan de fikk til en del av bildene. Men jeg foretrekker likevel Mikrokosmos. Fugler har en liksom sett før. Dette er imidlertid en film som blir bedre jo større TV du har. Måtte vært tøft å se den på IMAX, for eksempel.
——–

Jeg skjønner ikke helt vitsen med å lage en remake av en av filmhistoriens mest perfekte filmer, men det har lenge vært Peter Jacksons drøm, så fyren vet vel hva han gjør. Han har uttalt ting i retning av at Ringenes Herre mer var noe han gjorde forå få lov til å lage denne. Grunnen til at jeg nevner dette nå er at det kommer en ordentlig trailer i løpet av uka, muligens. På adressen under finner du et eksempel på et underlig fenomen: en trailer for en trailer(0g vårt første glimt av Kong).

http://www.themoviebox.net/movies/2005/IJKLM/KingKong/trailer.php

——-

FRED UTS LILLE GUIDE TIL IDIOTISKE REMAKES

1) KING KONG
(Det gikk skikkelig dårlig i 76, Peter Jackson vet muligens hva han gjør)

2) THE WICKER MAN
(Ok, vi flytter den til USA og gir Nicholas Cage hovedrollen. Sukk.)

3) DAWN OF THE DEAD
(Men det gikk jo ganske bra tross alt. Og uten Dawn 04 hadde vi neppe hatt LAND OF THE DEAD)

4)PSYCHO
(Jaah..jeg vet det! Vi lager en ny versjon av Psycho som er AKKURAT lik den gamle bortsett fra en solnedgang og litt runking)

5) HOUSE OF WAX/HAUSE ON HAUNTED HILL/THE HAUNTING/THIRTEEN GHOSTS etc. etc. etc.
(Noen må stoppe Ghosthouse pictures. Se originalene i steden.)

6) NATTEVAGTEN, INSOMNIA
(I USA liker ikke folk å lese undertekster på kino)

osv.osv.osv…
—————-

NB! Jeg oppdaget akkurat hvordan man legger inn bilder! Det skal vi nok få brukt for senere.

Legg igjen en kommentar

