Nå enda mer inkonsekvent

Tor og Kristus – Dag To

01:48
Siden sist har jeg sovet tre timer, så dette blir veldig kort. De ivrigste holdt på til klokka åtte i dag tidlig. Jeg ga meg halv fire, men måtte opp igjen klokka sju, siden det var siste dag på jobb. Fisken lukta skikkelig vondt i dag, vi har kjørt (riktignok små) røykbomber i stua, og jeg måtte forklare en vilt fremmed at det var noen som filmet på soverommet mitt. Ellers har ting gått greit, resten av det etterhvert halvpsykotiske (grunnet store mengder søvnmangel, tobakk og tab ekstra)cast & crew fortsetter til Åletjern, der noen skal denges i hodet med den råtne fisken. Syke, syke mennesker.

01:49
Inge var innom for å fortelle at de hadde glemt en scene, men siden alt var pakket i bilene ble det bestemt at den ikke var så viktig for sammenhengen. For øvrig trengte Gud/Julenissen fru Uts gummistøvler. Skulle ikke han DELE UT ting, egentlig?

Nåja. Sove. Sooooooove. Jeg mener å huske at det var en fin ting å gjøre.

Legg igjen en kommentar

