Nå enda mer inkonsekvent

En liten test, bare

SETT SIDEN SIST:

En episode Firefly,
og nå har jeg bare tre episoder igjen. Serenity er i ferd med å bli en av årets mest etterlengtede filmer, for når den får sneglet seg til Norge kommer jeg til å ha pådratt meg skikkelige abstinenser. Så får jeg håpe at filmen gjør det såpass bra at serien gjenoppstår.

AKKURAT LEST: Mirrormask – Illustrert manus.
Den filmen kommer til å bli pen. Veldig pen. Og veldig rar.
Dessuten fikk jeg omsider Five on the Outside, samlingen med anmeldelser fra verdens beste fimkritiker, Vern. Skal oversette anmeldelsen av Toy Story 2 her en gang jeg ikke har annet å skrive. Genialt.
__________

Dette skulle egentlig bare være en liten test for å se om det påståtte Anne-filteret på kommentarfeltet fortsatt er i effekt. Hvis frk. Fjeldstad kan gjøre et nytt forsøk på å si noe morsomt og/eller meningsfylt nedi der? Så får jeg sjekket om klokka går riktig også.

Når jeg først har dere her må jeg nesten peke dere til hjemmesiden til Strings, siden jeg skrøt av den på grensen til det usammenhengende her om dagen.

http://www.stringsthemovie.com/

Ellers fikk jeg omsider kjøpt Winged Migration i dag (Platekompaniet, 99.-). Dette er altså filmen om fugler av folka bak Mikrokosmos (insekter). Som Baraka, Latcho Drôm og en del andre filmer helt uten handling blir det meningsløst å forsøke å forklare hvorfor det er verdt å se den, men alle som har sett den husker den.

Lista under skulle vært med på forrige post (om Strings), men den ble tatt av nettgnomen så jeg prøver igjen. Det er litt travelt om dagen, men jeg dukker opp igjen i neste uke en gang med på-settet reportasje fra innspillingen av hr. Moens nyversjon av kortfilmen Tor & Kristus (skal delvis spilles inn i stua mi) og med anmeldelser av Sars Wars, The Eye 2 og/eller Lars von Triers fem Beinkroker.

____________

7 FILMER OG SLIKT MED DUKKER DU MÅ SE FØR NOEN KUTTER HODESTRENGEN DIN:

1) Strings
2) Legend of the sacred Stone
3) Jan Swankmeyer’s Faust
4) Team America – World Police
5) Being John Malkovich
6) Star Fleet (En hel Tv-serie, så det er litt juks å ta den med; da burde jeg slenge på originalversjonen av Mummitrollet, Pompel & Pilt etc.)
7) Superstar – the Karen Carpenter Story (Livet til klissepopstjernen, med anoreksi og det hele, fortalt med Barbiedukker. Aldri offisielt utgitt, men jeg skal definitivt se den før jeg dauer.)

One response

  1. Anonymous

    vel, ser ut til å fungere. panikken var tydeligvis unødvendig…
    anne

    juni 16, 2005, kl. 17:13

Legg igjen en kommentar

