Nå enda mer inkonsekvent

Promotering

FILMER SETT SIDEN SIST: Zebraman (Sovnet fire ganger, men greide å få med meg at filmen var OK uten å være spektakulær. Se Happiness of the Katakuris i steden)

AKKURAT LEST FERDIG:

Kingdom of Fear – Hunter S. Thompson
(Doktorens siste gave til menneskeheten, det beste jeg har lest av ham. En slags selvbiografi som tar av i ulike retninger. Historien om hvordan han kjører til Jack Nicholsons hus med et gigantisk musikkanlegg, en kassett med lyden av griser som blir slaktet, et kraftig signalbluss og hjertet til en elg for å feire bursdagen til Nicholson jr. er nok til å rettferdiggjøre at du leser denne. Trist at det gikk som det gikk med Thompson, men når jeg leser dette må jeg innse at det var utrolig at han overlevde så lenge som han gjorde.)

Wrong About Japan : A Father’s Journey with His Son – Peter Carey
Carey tar med seg sønnen sin til Japan for å lære om japansk kultur via manga og animê. Det går sånn passe. Morsom liten bok, men ikke noe must.

Litt lite folk innom her for tiden, ser ut til at jeg er nede i EN fast leser nå.
Ikke at det spiller noen rolle egentlig, men det er morsomt med tilbakemeldinger i blant. kum for sånt som dette. Så ikke nøl med å peke folk du tror kan ha moro av det til
http://www.fredut.blogspot.com
Og kommentarer til artikler er også morsomt.

Egentlig var det alt jeg hadde å melde. Bortsett fra noen småjusteringer i DVD-hylla er det lite nytt. Sprekere raljeringer følger sikkert en annen dag. En liten rettelse forresten: Alan Moore (som jeg skrev om her om dagen) likte ikke MANUSET til V for Vendetta heller, blant annet fordi det hadde «hull i handlingen man kunne kjøre en lastebil gjennom». Alt står på den siden jeg lenket til, jeg hadde bare ikke lest den skikkelig. Og AICN rapporterer at Matthew Vaughn, regissøren av Layer Cake, har fått sparken fra X-Men 3.

4 responses

  1. Anonymous

    Hvorfor ikke et par jublende ord om LOST? TVN sender nå frem til juli 2 episoder hver gang.

    Jeg er innom her nesten hver dag for å bli oppdatert på nyheter på film og tv-fronten. KUTGW! Men ikke bøker…

    Den tabloide siden av meg skulle ønsket at du gav karakterer til hver film, og hadde alt indeksert slik at det er lett å finne frem til…

    H@@kon

    juni 2, 2005, kl. 10:23

  2. Anonymous

    Joda, jeg er innom.

    litt promo er nok tingen for å få mer lesere…

    anne

    juni 2, 2005, kl. 12:39

  3. Fred Ut

    Ok, så har jeg omtrent fire faste lesere (Fru Ut og muligens herr Stensrud teller vel også), men dere må gjerne invitere flere, siden det er litt ensomt her til tider. Lost har jeg skrytt av til stadighet, men jeg er ikke sikker på om jeg synes de doble episodene er noen god ide, selv om de fortsetter å holde det nivået de la seg på i går. Når det gjelder indeksering blir det litt for mye vanskelig html for meg, og google-søkeren jeg la inn virket ikke. Ta gjerne kontakt hvis dere har greie på sånt. Karakterer kommer aldri på tale. ALDRI!

    juni 2, 2005, kl. 12:52

  4. Anonymous

    Hei, jeg har videresendt en link. Så kanskje flere sjekker bloggen etterhvert…

    anne

    juni 3, 2005, kl. 11:18

Legg igjen en kommentar

