Nå enda mer inkonsekvent

Shit ‘appens

FILMER SETT SIDEN SIST: Predator 2 (Slett ingen klassiker, men etter fotballen trengte jeg virkelig å se storviltjeger’n fra verdensrommet flense gangstere. Og rastavoodoogangstergutta er veldig tøffe)

SÅ dere kampen i går eller? Fy faen. Jeg måtte smelle på Predator 2 bare for å avreagere. Den handsen i begynnelsen av andre omgang fikk meg til å skjønne at dette måtte gå mot skogen. Når FORSVARERNE på Ålesund får redde med henda er det vanskelig for Odd å vinne. Det er det verste jeg har sett siden dommeren taklet en odd-spiller på midtbanen og startet en kontring som gjorde at motstanderkaget skåret (på Falkum i fjor høst en gang). Nok om det.

Var en liten tur på harvest i dag og kvittet meg med Ikuru, the Seven Samurai (de er begge i boksen jeg bestilte i går) og Devdas (veldig langt indisk kjærlighetsdrama jeg aldri rekker å se ferdig). Inn fra benken kom Akira og ovennevnte Predator 2. Dette minner meg om at jeg fortsatt har et dusin kanonfilmer på VHS å gi bort til de som vil ha (Crazies, Wicker Man, the Princess Bride, Akira, Once upon a time in the west, Miller’s crossing etc.). Ta kontakt på gigaloff@c2i.net hvis du er interessert.

Og til slutt: League of gentlemen: Apocalypse har fått ny trailer på:

http://www.uip.co.uk/leagueofgentlemen/trailer.html

Det gjorde meg litt gladere igjen.

Legg igjen en kommentar

