Nå enda mer inkonsekvent

Enda mere Night Watch

FILMER SETT SIDEN SIST: Innocence (eller Ghost in the Shell: 2. Vakker, om enn ikke fullt så teknisk imponerende som Appleseed. Stilfull, stillestående og vanskelig å henge med i. I hvert fall på min Sabeltannversjon med litt tvilsom teksting. Det er verdt å vente på en offisiell versjon, men likevel tør jeg nok å si at jeg er bittelitt skuffet. Symbolikk og tematikk er interessant nok, men handlingen er det ingen som brød seg noe særlig om når de laget denne. TV-serien Ghost In the Shell: Stand alone Complex fortalte minst like bra historier, selv om den ikke er fullt så pen å se på.)

Ikke før har jeg skrytt den amerikanske traileren for Night Watch opp i skyene, så dukker den første traileren for NIGHT WATCH 2 opp på http://www.aintitcool.com . Full tittel er muligens (I følge filmbladet Empire) NIGHT WATCH 2 – CHALK OF FATE. Den kommer i September i Russland (eneren kommer altså til resten av verden i sommmer). Jeg ønsker meg en DVD til jul!

Legg igjen en kommentar

