Nå enda mer inkonsekvent

Så er det på’n igjen

FILMER SETT SIDEN SIST: Kill Bill vol.2, Litt av 2001 (deilig film å sovne til).

Våknet opp, knasket en paracet og sjekket Ain’t it cool news (www.aintitcoolnews.com)som alltid, og der lå de nye tv-reklamene for Star Wars episode III: Revenge of the sith. Og det slo meg ag jeg har skrevet snart femti innlegg i denne bloggen uten å nevne Star Wars en eneste gang (vel, nesten). Så for ordens skyld; jeg greide å tolerere the Phantom Menace, syntes Attack of the Clones var helt ok, men mener at Revenge of the Sith er filmen som må rettferdiggjøre hele dne nye trilogien. Og jeg tror den muligens kan klare det. Trailerne gjør meg til forsiktig optimist, og det er jo unektelig tøft med Starwarsfilmer der de slemme vinner.

Men ingen av de fem oppfølgerne kommer over knærne på originalen, synes jeg. Kommentarer, noen?

Legg igjen en kommentar

