Nå enda mer inkonsekvent

En lenge etterlengtet dukkefilm

FILMER SETT SIDEN SIST: Legend of the sacred Stone

Så fikk jeg endelig sett den: Taiwans store stolthet, den tøffeste filmen med dukker noensinne (selv om Team America: World police er morsommere), og den filmen jeg har ventet lengst med å se; Jeg hørte om den for første gang i 2001, og har tålmodig ventet på en offisiell versjon med engelsk tekst, siden Taiwan sikkert trenger spenna når Kineserne omsider tar tilbake kontrollen. Men den offisielle versjonen kom aldri, og sabeltannversjonen du får på Ebay er fin som bare det.

Filmen føles som en dukkeversjon av Swordsman 2, med vill slossing, folk som får kroppsdeler revet av, og en helt som egentlig bare vil spille på Zitteren sin. Og den er fullstendig konge. Tilfeldige gjester i bunkersen må nok nå tåle å få blåst flettene sine av denne og/eller Appleseed. Bare kom, folkens. Er ut junior lånt bort kan vi sikkert ta Ong-Bak i samme slengen.

Begynner å bli skikkelig sauseforkjøla, tipper jeg må kose meg med en eller annen gammel favoritt i kveld hvis jeg holder meg våken så lenge.

Legg igjen en kommentar

