Nå enda mer inkonsekvent

8 Ting jeg lærte av å se Appleseed

FILMER SETT SIDEN SIST: Appleseed

8 Ting Jeg lærte av å se Appleseed:

1) Wonderful days var en (for å sitere herregud.com) Unødvendig tullefilm. Jeg trodde Korea hadde tatt igjen Japan på animasjonsteknikk. Jeg tok SÅ feil.

2) Jeg blir aldri lei av å se animerte kjemperoboter gyve løs på hverandre med nebb, klør og varmesøkende luft-til-luft-raketter. Særlig ikke nå som de er i 3d. Namnam.

3) Poenget med animasjonsfilm er ikke at verden skal se ut som virkeligheten, men at den skal se BEDRE ut.

4) Boom Boom Satellites er og blir et tøft band (de har en del av musikken i Ping Pong også).

5) Hvis ikke minst en bydel blir jevnet med jorda er det ikke en skikkelig animéfilm, hvis den da ikke er laget av Hayao Miyazaki

6) Folkene som lager anime er geniale til å lage verdener, brukbare til å lage personer og dårlige til å lage handling. DVD-pirater er dårlige til å lage engelsk tekst, enda alt annet er strøkent(ok, dette visste jeg fra før).

7) Men det gjør ingen ting så lenge ting ser og høres så tøft ut som dette.

8) Hvis ikke du har vært så heldig å se Steamboy eller Innocence først, har du ikke sett makan til dette.

http://www.apple.com/trailers/independent/appleseed.html

One response

  1. memphis-slammer

    Great blog. I’m always finding blog like yours. It
    got my attention and I will go to the site again!
    Want to see top notch work, peep my cash advance minneapolis blog site for the bomb work!

    januar 25, 2006, kl. 12:39

Legg igjen en kommentar

