Nå enda mer inkonsekvent

Løp & Kjøp

FILMER SETT SIDEN SIST: Tor og Kristus, American Splendor, Smala Sussi (Repriserunde med fru Ut.)

http://www.yesasia.com har de sitt «ta tre filmer og betal ni dollar for hver» – tilbud gående for tiden, det betyr at du kan få mye sjefsfilm for en SKIKKELIG billig penge.

For eksempel: Attack the Gas Station, Ping Pong OG den hakke pine gærne the Happiness of the Katakuris (Jeg har ikke satt opp noen topp 20 liste over favorittfilmene mine, men jeg tror de ville vært der alle sammen) for rundt to hundre spenn TIL SAMMEN inkludert shipping. Det er nesten ingen penger i det hele tatt!

Det eneste du trenger er et kredittkort og en sonefri dvd-spiller. Hva er det som stopper deg egentlig?

Og skal du ha tre til kan du for eksempel gå for The Kid Stays in the Picture, My Beautiful Girl Mari og My left eye sees Ghosts.

Eller, hvis du skal ha action: Fong Sai Yuk, Chinese Ghost Story og A better tomorrow, for eksempel.

Skrekk: Dark Water, Three, The eye, stadig for eksempel.

Og så videre. For min del har jeg 17 filmer i bestilling igjen akkurat nå, ellers ville jeg bestilt Jam films 2, The Bird People of China og Baby Cart – Sword of vengeance.

I tillegg til Kung fu Hustle, Appleseed, Innocence og Boksen med tegnefilmer jeg har fortalt om her før har jeg omsider bestilt en Piratversjon av Kung Fu-dukkefilmen Legend of the Sacred Stone på Ebay, siden den aldri kommer på en offisiell DVD med engelsk tekst.
Og siden Inge skulle ha Withnail & I til bursdagen sin fra http://www.amazon.co.uk , måtte jeg nesten bestille League of Gentlemen live at Drury Lane og Firefly the Complete series også .
For de som ikke vet det er Firefly Joss Whedon(Buffy/Angel)s veldig kritikerroste science fiction-serie som ble lagt ned alt for tidlig. Det kommer en film basert på den, Serenity, senere i sommer.
__________

IN OTHER NEWS…
Ellers besøkte vi Erik, Signe, Sebastian og Sunniva i går. De var veldig små (d.v.s – Sunniva og Sebastian var veldig små), og veldig søte, og de laget akkurat nok bråk til at jeg omsider ble sikker på at alt kom til å gå bra (d.v.s -Sunniva og Sebastian laget nok bråk…). Omsider.

Legg igjen en kommentar

