Nå enda mer inkonsekvent

Ok, strekmunn nå…

FILMER SETT SIDEN SIST: The Battleship Potemkin (Russisk stum klassiker om Odessa-opprøret i 1905 som har mer blod, aksjon og teknisk brillianse en det aller meste som er laget siden. Må se denne på veggen til uka, tror jeg.)

Så var jeg litt vel optimistisk. Ikke bare villedet informasjonen på Kompletts hjemmesider meg til å tro at Projektoren var på vei om torsdagen; fordi den ikke ble levert til terminalen i Stokke før halv fire på Fredag kom den ikke i går heller. Og siden hjem-på-kvelden opplegget til posten bare funker Mandag-Fredag får jeg den ikke før på Mandag! Sugern. Jajaja, jeg skal leve lenge enda.

One response

  1. die4-luv

    Creative blog.  I thought it was the best site out
    and we had to go back to it! Every chance I get on the
    net I search for blogs just like your site.
    Where you been? You have got to look at my cash advance phoenix blog!

    februar 7, 2006, kl. 03:01

Legg igjen en kommentar

