Nå enda mer inkonsekvent

Wo hoo! Og alt det der. Ting snur seg fort.

FILMER SETT SIDEN SIST: Coffee & Cigarettes (En hyllest til den tid og det sted der du kunne røyke og drikke kaffe innendørs og samtidig. Jeg husker fortsatt hvordan det var, og fikk oppleve det igjen på sverigeturen. For oss som skikkelig levde og lever på røyk og kaffe er dette en sørgelig film, og du har ikke sluttet å røyke før du klarer å se hele denne filmen uten å bli sugen. Og hvem ville vel ikke drukket kaffe med Galadriel, Iggy, Tom Waits, Wu-tang, Doc Ock, Bill Murray eller Alan Partridge? Ok, kanskje ikke Alan Partridge. Mange ville sikkert holdt seg langt unna Roberto Benigno på Espresso også. Men poenget er at Jim Jarmusch leverer nok en gang, og at alle jeg noensinne har tatt en kaffekopp og en røyk sammen med mens vi løste verdensproblemer trygt kan se denne filmen.)

HØRT PÅ: On the Town with the League of Gentlemen (Prototypen på Tv-serien. Akkurat like morsom, og det sier vel det meste.)

Plutselig ordnet alt seg. Jeg fikk solgt en synth og en PDA, fikk 2000 ekstra spenn inn på kontoen, sjekket Komplett og fant ut at de hadde projektoren min som demovare til 5000.- (500 avslag for under ti timers bruk). Jeg bestilte den med hjem-på-kvelden levering og det ser jaggu ut til at jeg får den i kveld!

More news as the story develops…

Legg igjen en kommentar

