Nå enda mer inkonsekvent

Go’helg del 2

FILMER SETT SIDEN SIST: Sil Mi Do (Glimrende krigs/actionfilm av typen du aldri ser lenger. En gruppe dødsdømte fanger samles på en hemmelig millitærinstallasjon på øya Sil mi do i Sør-Korea. Der skal de gjøres om til en kommandoenhet med et eneste oppdrag: Å komme seg til Pyongyang, Nord-Koreas hovedstad for å drepe diktatoren Kim Il-Sung (pappaen til Kim Jong-Il,som du snart får se fore haiene sine i Team America: World Police). Hvordan det går skal jeg ikke røpe, men det går i hvert fall ikke som du tror, og det er ganske vilt at dette er løselig basert på en sann historie), Jackie Brown (Kommentarer skulle være unødige).

Nok en gang går finhelgen mot slutten, men visse signaler fra auksjonene mine på Qxl tyder på at et tilskudd til projektorprosjektet mitt ikke er usannsynlig, så det er alltid noe å glede seg til. Jeg har senket ambisjonene mine noe, og går for denne:

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=301337&cks=SPK

Den bør være på plass i løpet av Mars. Er det noen der ute som har noe erfaring med denne er jeg takknemlig for tilbakemeldinger til gigaloff@c2i.net

One response

  1. 2-l8

    Enchanting blog. Your site was off the chain and I
    will return! I peep the web for blogs just like this
    one.
    I’m looking at the possibility of checking your cash advance sacramento blog.

    februar 1, 2006, kl. 20:26

Legg igjen en kommentar

