Nå enda mer inkonsekvent

Samlinga mi

FILMER SETT SIDEN SIST: The Lost World (Fiin oldefar til både King Kong og Jurassic Park. Den eldste filmen jeg har sett (den er fra 1925) hvor det er effektene som gjør den verdt å se.)

Ikke overraskende kom det ingen bud på kroppen min, men en av synthene mine, en raff liten Nord Micro Modular, er nå til salgs på QXL. Ellers har jeg oppdatert DVD-samlingen min på

http://www.dvdaficionado.com/dvds.html?cat=1&id=gigaloff

sånn at alle kan se hva jeg eier av DVDer. Vet ikke hvorfor noen skulle gidde det, men jeg selv gjør det støtt og stadig. Samlemani funker sånn.

One response

  1. diluted-thoughts

    Sensational blog. I took pleasure in the site and I
    will go back! Surfing online for blogs like this one
    is worth my time.
    It may look like it was hard work, but my cash advance cincinnati blog was simple.

    januar 26, 2006, kl. 10:45

Legg igjen en kommentar

