Nå enda mer inkonsekvent

Kanonfilmer på VHS ønsker seg et godt, kjærlig hjem.

FILMER SETT SIDEN SIST: Reefer Madness (Litt skuffende propagandafilm/drama fra 1938 om farene ved hasjrøyking. Grunnen til at den har fått kultstempelet sitt er antakelig at en gjeng med hippier satt i tåkeheimen og så den mens de sakte gryntet «høh…høh…høh….» en gang på 60-tallet. Moralen var at hvis du røyker hasj vil du le mye, bli flink til å spille piano og ha store muligheter til tilfeldig sex med løse kvinnfolk. Vet ikke helt om det er noe sunt budskap til ungdommen av i dag, egentlig. Fru Ut mener Himmel og Helvete er mye morsommere. Men nok om det)

Selv om bunkersen som bærer navnet UT HQ er romslig og velutstyrt hender det jeg må rydde litt, og særlig i VHS-haugen. Thomas Simonsen på Gameworld sa seg villig til å overta hyllemeterne med Babylon5-episoder, men her er noen andre originalfilmer som skal adopteres bort.

Dette er altså tolv filmer som GIS BORT til første heldige jäkelen som sender en mail til gigaloff@c2i.net og sier hvilke de vil ha og om de har mulighet til å hente dem i Scheen eller hvor jeg skal sende dem.

Har du råd kan du betale porto, men opp til 50-lappen er ikke det nødvendig hvis du ikke har råd. Jeg er først og fremst interessert i at de får et godt hjem (Hvis du bare skal forsøke å selge dem videre kan du imidlertid betale porto sjæl).Alle filmene er slitt, siden dette er ting jeg er så glad i at jeg har kjøpt dem om igjen på DVD.

Filmene er:
the Crazies
Dark City
Do the Right Thing
Evil Dead II: Dead by Dawn
Gangs of New York
Life of Brian
Miller’s Crossing
Once upon a time in China II
Once upon a time in the West
The Princess Bride
Re-Animator
The Wicker Man

Hvis mange vil ha forsøker jeg å dele så salomonisk som mulig. Elever ved Vestsiden Skole som har forvillet seg hit får ingenting, dette er for voksne:)

Jeg kommer sikkert til å prøve å selge DVDer jeg likevel skal bytte inn her senere, for de som har fordommer mot svære svarte firkantede videokassetter.

Legg igjen en kommentar

