Nå enda mer inkonsekvent

LOST and found

FILMER SETT SIDEN SIST: Touch of Evil (Orsen welles er Gud…det vil si, han er en forfyllet feit korrupt purk i denne filmen, men han er likevel Gud!), The Crazies (m/kommentarspor).

En kjapp tur innom for å minne alle de 600000 som så på Lost forrige uke om at episode tre går i kveld, siden TVNorge kjørte to episoder etter hverandre med nyheter og vær midt i episode to. Hva tenker de med egentlig? Hvor mange seere faller av til i dag fordi de ikke fikk med seg slutten sist? Idioter.

Jeg har gledet meg til denne i noen måneder, og de to første episodene var minst så bra som ventet. Jeg har sørget for å ikke vite noen ting om det som skjer videre, men hvis jeg har skjønt dette riktig kan jeg fortelle at stemmen man kunne høre på nødsignalet våre helter(?) oppdget sist etter alt å dømme tilhører en moderlig anlagt tidligere leder for Minbari-rasens religiøse kaste med en liten fetisj for jordmenn i uniformer.

3 responses

  1. anne

    http://whimsydrool.blogspot.com/

    februar 10, 2005, kl. 17:43

  2. anne

    men, så gøy!

    http://www.worldofwarcraft.com/

    har du spilt/noen erfaring med dette. så det fikk seks på terningen i dagbladet.

    anne

    februar 11, 2005, kl. 15:58

  3. anne

    alså, det jeg refererte til som gøy var blogg, ikke warcraftdingsen….

    februar 11, 2005, kl. 16:00

Legg igjen en kommentar

