Nå enda mer inkonsekvent

Bunken som aldri tar slutt

FILMER SETT SIDEN SIST: Ingen, men halve Hitchhiker’s guide to the galaxy -tv serien. (Veldig morsomt. Selve guiden er genial, musikken er fin og effektene hårfint bedre enn jeg trodde. Men han fyren som spiller Arthur Dent er virkelig forjævlig dårlig)

AKKURAT LEST FERDIG: Jonathan Strange & Mr. Norrel, A short history of nearly Everything (Lydbok)

Når sendingene fra Yesasia og Amazon når meg vil lista over filmer og annet på DVD jeg har i min besittelse uten å ha sett se slik ut

FRA SVERIGE: The Card Player, Meet the Feebles (som jeg forsåvidt har sett før), HGttG (halvferdig), The Seven Samurai.

FRA AMAZON: Reefer Madness, Samling med B-film trailere, The Lost World (originalen fra 25, ikke den nye TV-serien), The Battleship Potemkin

FRA YESASIA: KASSHERN, 2046, THREE – Extremes, Samling med kinesiske tegnefilmer fra 50-60 tallet, Sil Mi Do

USETT I HYLLA FRA FØR: Live DVD med Rammstein lånt av Tante Ut for et halvt år siden, 13 episoder Cowboy Bebop, 20 episoder Ranma 1/2, The Crazies (har den på video fra før)Devdas (som er så lang at jeg aldri blir ferdig med den), Div. filmer jeg skulle ha sett med kommentarspor, diverse ekstrastæsj på f.eks Hellboy, I-Robot, Spider-man 2, A Short film About John Bolton og annet.

OPPE PÅ LOFTET(kjøpt billig på VHS): Heftig og begeistret og Road to Perdition er de to jeg husker for øyeblikket, men det er nok fler der jeg ikke har sett.

Dessuten har jeg gode gamle STAR FLEET liggende på VCD (som dvd-spilleren min ikke liker, så de må sees på PC).

Hvis vi bare regner spillefilmer jeg ikke har sett skulle det bli 12 stykker, antallet usette DVDer er totalt oppe i minst 15 stykker. Alt i alt er antallet enheter uansett form eller type borti 20. Minst.

På tide å innføre en liten filmkjøpestopp, egentlig, men det er jo så MORO å handle på nettet…

Legg igjen en kommentar

