Nå enda mer inkonsekvent

Bushdag Mk II

FILMER SETT SIDEN SIST: Ingen

Mitt seriøse alter ego Thomas har bursdag i dag, men siden jeg er en oppdiktet person stopper jeg på tjueni. Jippi! Blir ikke noen film på dagen, men jeg vurderte å se Thomas Vinterbergs Festen igjen; jeg er i sånt humør. Det er ikke så mange filmer som har bursdagsfilmer som en sentral hendelse (Hvis man ikke regner filmer som Starsky & Hutch, som har det som en liten greie). Eneste jeg kommer på i tillegg er Fellowship of the Ring. Vet ikke om jeg har noen lesere enda, men hvis dere kommer på andre filmer med bursdagsselskap som tema, så bruk kommentarfeltet, en vet aldri når en får brukt for sånt.

2 responses

  1. Badgerlock

    Well, det er jo også et tilsvarende evenement i «Birthday girl» med Nicole Kidman – forøverig en bedriten døf film.

    Erik

    mars 7, 2005, kl. 13:55

  2. uh-oh

    Astonshing blog. I relished in the site and you
    know I will be going to it again! Surfing the internet
    hepls me to find blogs that arfe just as good.
    If your look to uncover information, please visit my quick cash advance loan blog

    februar 3, 2006, kl. 17:59

Legg igjen en kommentar

